Hürriyet

14 Ağustos 2011 Pazar

selena gomez hakkında bilgiler


Image and video hosting by TinyPic

Hepinize merhaba. Hep aynı söz biliyorum :D .
Selena Gomez 'le çok özel bir reportaj araştırdık ve bulduk ! .
Gomezden bilmediğiniz çarpıcı açıklamalar ve itiraflar burada ! .
 @Gomez : Boş zamanlarımda veya evde yanlız kaldığımda korku filmi izlemem çok korkarım.
Ayrıca internette sörf yapmayı çok seviyorum ! . Seneryolar gözümü bile görmüyor !
@Gomez : Klip çekimlerime hep geç kalıyorum ! Geceleri saat 3 'e kadar oturuyorum ve çok uykum geliyor gözlerim şişiyor hem uyanamıyorum hemde oraya gecikip gittiğimde suratıma bir ton makyaj yapmak zorunda kalıyorlar ! Bu durum hiçte hoş değil ! .
@Gomez : Ramona And Beezus filminde rol almaya başladığımda bir kez tökezlemiştim ve sette çamura battım ! Sanırım çok heyecanlıydım!
@Gomez : İtiraf ediyorum ! Kırmızı halıda da çok heyecanlanıyorum ! Bana çok itici ve çok abartı geliyor ! . Galaya ilk gittiğimde henüz 13 yaşındaydım . Ve o sırada kırmızı halıya ilk ayak bastığımda neredeyse düşüp bayılacaktım ! Mavi halı olsa neyse ! Kırmızıya karşı alerjim bile var ! . Bu yüzden kırmızı halıya gittiğimde kırmızı giyiniyorum ki fazla göze çarpmasın diye



Kaynak ßelırtmeden almayınn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder