Hürriyet

14 Ağustos 2011 Pazar

miley cyrus roportaj



Miley Cyrus Nylon Dergisinin Temmuz Sayısının Köşe Söyleyişi kısmına çarpıcı açıklamalarda bulundu
NYLON:Liamla yeniden barıştınız.Nasıl gidiyor?
Miley Cyrus ''Şu an Liam'la beraberim ve onunla gerçekten çok mutluyum.Liamla olmam konusunda babamdan onay aldım.Liamı tüm ailem onayladı.Bu iş ciddiye giderse evlenebiliriz bile(gülüyor).
NYLON:Liamdan geçenlerde ayrıldığınız da çıktığın birileri oldu mu?
Miley Cyrus''Ah Evet.Justin Selenadan önce biliyorsunuz boştu.Ve konserde yakın hallerimizi yakaladılar.Evet Justinle çıktık ama bu resmi bir çıkma olmadı.Yani arkadaştan biraz öte duygulardı.Ama uzun sürmedi.Justinle sadece arkadaşız.Ve benim için doğru kişi Liam.''
NYLON:Justin'in hayranlarının tepkilerinden çekindin?
Miley Cyrus''Hayır.Asla.Selena benim arkadaşım.Ve onu çok seviyorum görüşüyoruz.Tatilde karşılaştık ve çok eğlendik.Justin Selenayla harika uyuştu.Umarım hep böyle giderler onları seviyorum.Hah,belki çifte düğün yaparız(gülüyor)''
 

,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder