Hürriyet

14 Ağustos 2011 Pazar

selena gomez 2011 roportaj

When The Sun Goes Down Hakkında: 'En sevdiğim şarkılardan birisi My Dilemma. Pop Rock şarkısı, ilk kaydıma çok benziyor. Birisini sevmekle ilgili, ama o kişinin sizin için doğru olduğuna emin değilsiniz ve hala yardım edemiyorsunuz ama bu kişiye ilgi duyuyorsunuz. Bir de Hit The Light adında sevdiğim bir şar...kı var, aslında orda oturup da 'Bunu yapmalıydım' ya da 'Bunu yapabilirdim ve keşke yapsaydım, hayatım değişirdi.' diyemeyeceğiniz. Tamamen anı yaşamanız ile ilgili ve bu şarkı gerçekten güç verici mesajlar içeriyor.'

Grubum harika ve onları seviyorum. Benim şarkı yazma sürecime gelince, çok yapısal. Ben gerçekten hiçbir şeye karşı koyamıyorum ve stüdyoya gidiyorum, oturup rastgele şarkılar yazıyorum. Bunlar tamamen rastgele zamanlarda oluyor. Bazen uçakta yazıyorum, duştayken ya da alışverişteyken aklıma sözler geliyor. Sözleri yazıyorum ve şarkı yazarlarıyla bir araya getiriyoruz. Yani benim şarkı yazma sürecim çok kolay ve basit.

Senin kadar ünlü birisi olan Justin Bieber ile çıkıyorsun. Bu işlerine daha iyi odaklanman için yardımcı oluyor mu?
S: Bu tuhaf ve tamamen farklı bir hayat tarzı. Yapabildiğim kadar kendim normal ve kendim olmaya çalışıyorum. Ama birine senin nasıl biri olduğunu bilen birine ait olman çok güzel.

Selena Gomez & The Scene için yeni haberler neler?
S: Turum için çok heyecanlıyım. Ve İspanyolca bir kayıt üzerinde çalışıyoruz.




kaynak ßelırtmeden almayınn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder