Hürriyet

12 Temmuz 2011 Salı

miley cyrus roportaj

Bu kadar ünlü olmak sana kendini nasıl hissettiriyor?

->Harika! Seyahat etmeyi gerçekten çok seviyorum. Dünyanın dörtbir yanını
görüyor ve sonra eve dönüp arkadaşlarımla zaman geçiriyorum. Hem normal
kızların yaşadığı şeylerden geri kalmıyorum, hemde fazladan yaşadığım harika deneyimlerin tadını çıkarıyorum...


Peki, sence ünlü olmanın en eğlenceli yönü ne?
->Ünlü olmanın en hoşuma giden tarafı, modayla iç içe olmak ve bol bol alışveriş yapmak! Bunlardan hoşlanmayacak kız düşünemiyorum.

Normal hayatında da dizide gördüğümüz tarzda mı giyiniyorsun?
->Öyle de denebilir... Aslını isterseniz çekimler sırasında hoşuma giden kıyafetlere el koyduğumda oluyor, ama dizide gördüğünüz giysilerin çoğu zaten benim. Gözüme güzel bir kıyafeti hemen alıp deniyorum, aynaya baktığımda içimden "buna bayıldım." diye geçiriyorsam dizide de giyiyorum!

Oyunculuk ile şarkıcılık arası
nda bir seçim yapman gerekseydi, tercihini hangisinden yana kullanırdın?
->Bu çok zor bir soru... Oyunculuk çok zevkli, sette olmayı ve oradayken yaptığım herşeyi çok seviyorum. Ama şarkı söylemekde kendim olmamı ve kendimi ifade etmemi sağlıyor. İkisindende vazgeçebileceğimi sanmıyorum.

"High School Musical 2" kadrosunda yer aldığını duyduk.. Bize canlandırdığın rol hakkında birkaç ipucu verirmisin?
->Henüz bu konuda bişey söyleyememmm! Ama HSM 2'de birkaç tatlı "konuk oyuncunun" rol aldığı benimde kulağıma geldi diyelim.


Birkaç ay önce Nick Jonas'la yollarını ayıran miley cyrus seventeen dergisine neden ayrıldıklarını belirtmiş işte o sözcükler:

17:Nick Jonas'la ne kadar yakındınız?
MC:Tanıştığımız gün çıkmaya başladık.Benimle tanışmak istiyordu ve yanıma gelip "bence sen çok güzelsin ve ben senden gerçekten hoşlanıyorum"dedi.Ben de"Aman tanrım!bende senden çok hoşlanıyorum'"dedim.Nick'le birbirimizi çok sevdik."hala da öyle.Ama o zamanlar birbirimize aşıktık.İki yıl boyunca haftanın her günü ve her saati onunla birlikteydim.Ama bunu insanlardan saklamak çok zordu.Çok kavga ediyorduk ve bu hiç hoş değildi.

17:Neden kavga ediyordunuz?
MC:Buluştuğumuzyere geç gelirdi ya da ben geç giderdim.Birlikte kahvaltı yapmak isterdim ama onun radyo programı olurdu.Erkek arkadaşımla vakit geçirmek istiyordum.Ama birlikte olduğumuz zamn herşey harikaydı

17:Nasıl ayrıldınız?
MC:Sahneye çıkmak üzereydik "Şu an bunu yaşıyor olmamız doğru mu?yanlış bir zamanda mı bu ilişkiyi yaşıyoruz?"diye sordum.Oda"biliyorsun bu hayatımın en zor dönemi"dedi.bende"benim için de Sanırım bir süre ara versek iyi olur"dedim.İlişkimizin son gününü ağlayarak geçirdik.

17:Nasıl başa çıktın ayrılıkla?
MC:En başta bir ay boyunca çok kötüydüm.çok üzüldüm.garip bir sürece girdim.saçımı siyaha boyadım.çıktığımız zaman Nick saçı
ma gölge yaptırmamı istemişti ve bende yaptırmıştım.harika görünüyordum.ayrılıktan sonra bir gün uyandım ve çirkin görünmek istediğime karar verdim.gidip saçımı siyaha boyattım.Nick'in istediği herşeyin tam tersi olmak istiyordum.iki yıl uzun bir zamn dilimi.her neyse sonunda saçımı eski rengine çevirdim.Nick olayı benim geçmişimde kaldı ve sürekli orada yaşayamam.ama artık kendşmi çok iyi hissediyorum.


















birazda hannah ...













1 yorum: