Hürriyet

24 Temmuz 2011 Pazar

selena demi

 (972)499-4918







selly ve demi gif - 1

Demi Lovato ve Selena Gomez Twist dergisinde aynı erkekten hoşlansalar bile asla kavga etmiyeceklerini açıkladılar:

Demi: ''Ben dostluğumuza karşı çok koruyucuyum.Eğer Selena'yla aynı erkekten hoşlansak ben onu sen alabilirsin derim.Çünkü arkadaşlığımızın bozulmasını istemem ve Selena'da 'Hayır onu sen alabilirsin' der.Ve en sonunda ikimizde onu sevmeyiz" diye açıkladı.

Demi ve Selena tam 10 yıldır arkadaşlar.Selena da: "En yeni en iyi dost olan Demi ve ben Bob'un Büyük Oğluna (bir cafe) gittiğimizde saat gece 10:30'du.Orda kimse yoktu çünkü saat çok geçti.Milkshake içtik ve patates kızartması yedik.Onunla olmayı çok seviyorum. O benim içimdeki en iyiyi ortaya çıkardı." diye açıkladı.


Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 1 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 2 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 3 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 4 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 5 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 6 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 7 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 8 Bu harika dostluğa yazık oldu!!!!! - 9

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder