Hürriyet

24 Temmuz 2011 Pazar

demi lovato neden bileklerini kestigini açıkladı



Demi Lovato 'Kötüydüm ve Yorgundum'

21 Nisan 2011 Perşembe, 06:44 tarihinde Demi Lovato FanTR tarafından eklendi
 

Demi Lovato ABC Haberleri röportajında şunları söyledi:

'Geçtiğimiz yıllar boyunca zorbalık hakkında açıkça konuştum, ama bir konu var
ki o konudan bahsederken kendimi hiç rahat hissetmiyorum ve daha sonra bunun etkilerini
hayatımda gördüm. Bazılarının bana neden bu kadar bencilce davrandıklarını hiç
ama hiç anlamadım. Ve onlara bunun nedenini sorsaydım onlar büyük ihtimalle
‘Şey, sen kilolusun.’ derlerdi. Eskiden yemek yemek konusunda dengeli değildim
ve o gün bugündür yememe daha dikkat ediyorum. Sekiz yaşındayken bana zorla
yemek yediriyorlardı. Yani sanırım son 10 yıldır yemeklerle aram pek iyi
değil.’
Demi duygularıyla başa çıkmak için kendini kesti: 'Bu benim vücudumdan
utanmamın ifade yoluydu. İçeriyle dışarıyı karşılaştırıyordum. Duygularımın ve
hissettiklerimin kötüleştiği zamanlar oldu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Bundan
zevk almanın tek bir yolu vardı, o da kendimi serbest bırakmaktı.’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder