Hürriyet

21 Temmuz 2011 Perşembe

miley cyrus 3 yeni haber

Eveeeet bir video çeviri daha ;)Miley'nin Haiti depremi sonrasında düşünceleri;

-Hepimizi bir tane dünyada yaşıyoruz ve birbirimize sevgilerimizi dağıtmamız gerek.Haiti'ye gittim çünkü insanlara yardım etmenin ne kadar güzel bir duygu olduğunu hissediyorum.Ve insanların yardıma ihtiyaçlarını olduğunu biliyorum.Sonuçta bir şeyler yapılması gerek.Kim olursa olsun birşeyler yapılması gerek.

İşte melek varlık:)

Miley galalardan önce hiç ama hiç gerilmiyormuş.Nedeni soruyorlar o da;
"herkesten farklı olmak hoşuma gidiyor önümdeki bazı ünlülerin gerginlikten terlediklerini görünce gülme krizine giriyorum.Rahat bir insanım zaten galalar beni fazla germiyor.Çok küçük yaştan beri bu ortamda büyüdüğüm içinde mutluyum"


İşte Send It On şarkısı ve klibi için Miley'nin penceresi

 

Kesinlikle farklı çok farklı olduğunu düşündüğüm bir şarkı.Başka bir hatırladığım örneği yok eşsiz denebilir.Bütün Disney ailesi için anlamı olan bir şarkı ve anlamı olan bir kampanya(Friends For Change)devamının gelmesini umutla bekliyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder