Hürriyet

2 Eylül 2012 Pazar

miley cyrus candid




Miley Cyrus, LA sokaklarında yürürken muhabir yaklaştı ve; Saçlarınızı kestirdiniz bu yüzden çok hayran kaybettiniz neler söylemek istersiniz? dedi.
Miley bunun üzerine ağlamaya başladı ve telefondan birisini aradı şöyle söyledi; Beni rahat bırakmıyorlar!!!!! Canımı yakıyorlar!!!'' 
dedi.


ßurdan sunu anlıyoruz ortalıkta Smiler'ım diye gezen coktu ve gercek hayranlar belli oldu.ßen Smiler degilim ama hasta cocuklar icin saclarını kestirdiginden dolayı ona olan hayranlığım arttı


-duygu

1 yorum:

  1. ben başta miley'i seviodum ama sonra can't be tamed zamanı çok gıcık oldum. miley o sürci atlatınca tekrr sevmeye başladım ve saçlarını kestirince hiçte antisi olmadım aksine saçlarına bayıldım ve çok yakıştırdım hatta bi ara yaz tatilnde bende kestirmeyi düşüdüm ama sarıya boyamama izin vereceklerini sanmadığım için yapmadım muhtemelen kestane rengi bu modelde güzel durmaz :D

    YanıtlaSil