Hürriyet

9 Eylül 2012 Pazar

Jensen Ackles secimleri




Jerry Sainfeld mı? Jerry Springer mı?

Jensen: Springer'ı izlerken sıkılıyorum. Ve o her zamanki gibi görünüyor. Ama HBO'nun özel Sainfeld'ını izlerken yerlere yuvarlanıyorum- o çok komik. Yani, kesinlikle Sainfeld.
---
*Uçak mı? Tren mi?
... 
Jensen: Uçak, şüphesiz. Çünkü istediğim yere daha hızlı ulaşırım. 
---
*Sade mi? Fıstıklı mı?

Jensen: Bahsettiğin M&M's değil mi? Fıstıklı. Küçük bir lezzet katıyor.
--
*Kağıt mı? Plastik mi?

Jensen: Plastik. Kulplu oluyorlar.
---
*Boxer mı? Slip mi?

Jensen: Boxer. Slip kullnan erkeklerden biriydim, sonra gece yatarken ipek boxer giymeye başladım, daha sonra da her zaman giymeye başladım. 
---
*Hafif mi? Baharatlı mı?

Jensen: Baharatlı. Cajun baharatı ile yapılan yemekleri severim. Baharatlı kesinlikle daha iyi. 
---
*Havuç mu? Kereviz mi?

Jensen: İkiside. Birlikte. Onların bir arada olması gerekir. Bir havuç çubuğu ve bir kereviz çubuğu alır, birlikte yerim. Ben bunu bu şekilde yaparak büyüdüm. Hala da öyle yapıyorum. 
---
*Doğruluk mu? Cesaret mi?

Jensen: Cesaret. İnsanların yaratıcılıklarını test etmeyi seviyorum. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder